Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Pernilla - 18 februari 2008 08:09

Och sista dagen på min långa ledighet!!



Jobbar i morgon, onsdag & torsdag, sen är jag ledig i 4 dagar igen *L*


Rocky är helt klart bättre, en hundsjukgymnast tyckte att det verkade som mjukdelsskada, allså en sträckning eller överansträngning i muskulaturen, ska ner till klubben i kväll så får en kompis titta på honom igen, som är väl insatt i hundens anatomi.


Det är i allafall vila som gäller med koppel promenader, men han behöver röra på sig också för att inte bli stel.


Var inne på Mikaelas hemsida, jisses så fin den har blivit, ta en titt här


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i dag, men en promenad i Svankällan blir det nog, sen ska jag nog ner & titta på ny mobil, det blir troligtvis den här


Men jag måste kläma & känna på den för att få en riktig bild, vet inte om den har kommit ut i affärerna än, ska kolla det.


Det lutar åt att min granne & vän Annika köper en Västgötaspets i alla fall, hon vill ha en svansad hane, med inte allt för korta ben *S* gärna brun, men grå går bra det med!!


Hon har fullkomligt förälskat sig i rasen pga mina grabbar!!


Ha en bra dag alla...



Kramen Nilla




Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards