Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Pernilla - 23 februari 2008 08:21

Var mina bokstäver på säkerhetskoden när jag skulle logga in på bloggen i dag!!


Och det fick mig att haja till!


Det har gått hett till i min blogg pga en diskution som startade i Ulvus blogg, tyvärr så raderades det mycket i Ulvus blogg, kanske därför det fortsatte i min!


Ja nu var det freden vi skulle prata om, vem var det som startade detta??


NÄR var det, det så kallade hatobjektet som startade, det är ALLTID någon annan, har försökt att få tag o personen det rör sig om utan att lyckas, för att höra dennes historia!!.


Jag vet när jag blev gruvligt påhoppad pga att jag skrev olika saker i min blogg som inte passade, vad är skillnaden denna gången?


Detta skadar ju verkligen klubben!


En klubb som behöver lugn & ro, den behöver inte att det grävs upp en massa skit hela tiden.


JAG TYCKER ATT VI ALLA SLUTAR HÄR & NU!!!!



Det är snart årsmöte igen, ska man behöva ha denna skiten i ryggsäcken med sig!!


NU ska jag gå ut med mina underbara vovvar i det undebara vädret!


Ha en fortsatt bra dag!


Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards