Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

I dag startar SmåTassarna

Av Pernilla - 24 februari 2008 08:20

Det är den grupp med barn & hund på klubben som jag & tjej till Maria har hand om!


Det är sååå roligt, barn är härliga & ärliga, det blir 10 barn denna gång, jag har valt att minska ner gruppen annars hinner man inte med varje barn individuellt.


I dag ska vi nog starta med info, uppvärmning & agility.


****************************************



Tack för alla mail, jag har insett att det är MYCKET viktigt för folk att vi som medlemar håller sams i SKV och jag kan bara hålla med, låt styrelsen sköta sitt (rasen), så kan väl vi "fotfolket" försöka hålla sams....



Kan ju meddela att pollen säsongen har startat, det kan min näsa & mina ögon tala om, så nu börjar min helvetes period, men jag börjar bli van.



I dag ska Mile stå för maten, troligtvis blir det då kinamat MUMS, det är gott.


Ha en underbar dag!!



Kram Nilla

 
 
Ingen bild

...........

24 februari 2008 21:27

Kom oxå på en sak. Det verkar som det bara är lisbeth o Britta som får tycka nåt på dessa bloggar. Alla andra får på tafsen med en gång om åsikterna inte är rätt o passar.

Tack Pernilla att du inte tar bort o censurerar på den här bloggen. Dom andra vill bara få ut vad dom tycker o hanskas vad jag förstått mycket ovarsamt med sanningen för sina egna syften.

Vilka är dom förresten.Britta o lisbetn o syftena. Det kan man undra. Är det

Skrämma bort alla vettiga männskor från rasen.

Ösa sin galla för att göra ner folk som dom tydligen blivit trampade på tårna av för längesedan o som dom tydligen fortfarande är rädda för o avundsjuka på eftersom dom går på som dom gör.

Jag tycker samma som ny medlem. Britta o Lisbeth lämna klubbe! Dom verkar vara dom som sår split o osämja om några OCH dom som verkligen skadar rasen,klubben och dom tappra som orkar sitta kvar i styrelse och göra ett ideellt o bra jobb!

















 
Ingen bild

Värmlänningarna

24 februari 2008 23:00

Där slog du allt huvudet på spiken käre av......... Frugan och jag läste på lisbeths blogg att det för henne inte alls rör sig om västgötaspetsen eller några utpekade personer utan bara är ett socialt spel.

Gud så cyniskt. Känn er blåsta alla ni som brytt er. Ni har bara varit brickor i spelet manipulerade av en sjuk hjärna. (Gäller tyvärr även dig Britta)

 
Ingen bild

linda

25 februari 2008 06:39

Tack för idag! Kram.

 
Ingen bild

Lena

25 februari 2008 07:24

GODA NYHETER

Vinterkräksjukan är på väg bort står det i avisen idag. Hoppas det gäller fler tråkiga saker!

 
Ingen bild

Linda

25 februari 2008 08:02

Till Lena! Vad bra!skönt att något försvinner,för influensan går för fullt!

 
Ingen bild

haninge

25 februari 2008 08:06

Vilka korkade inlägg ! På vad sätt skulle klubben bli bättre om två gamla pensionärer som inte ens är aktiva längre kommer bort. Dom kan ju skriva vad de vill på sina bloggar för det !

Verkar vara på samma nivå som den här falska marknadsföringen:
Naturligtvis är vi medlemmar i Svenska Kennelklubben, Specialklubben för Västgötaspets, Svenska Brukshundsklubben och har under fyra års tid genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning.Diplom Under de senaste fyra åren har jag även varit ordförande i Specialklubben för Västgötaspets och haft förmånen att få deltaga i framtagandet av RAS, Rasspecifika Avels Strategier, för västgötaspetsen samt Västgötaspetsens Raskompendium.  

Här kan man tala om vinterkräksjuka !

 
Ingen bild

Nilla

25 februari 2008 08:22

Förlåt en okunnig, men har du haninge gjort allt detta eller menar du att nån annan påstås ha gjort det, men inte har det??


Mvh Nilla

 
Ingen bild

.............

25 februari 2008 09:10

Heja Haninge!

Precis det ja menade. Hoppas fler vågar skriva och ha åsikter nu.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards