Alla inlägg under februari 2008

Av Pernilla - 1 februari 2008 05:43

 


Jo jag vidhåller att SKV ska ta hårdare tag i olika frågor, men det är ju vad JAG tycker!


Är det verkligen så illa med antalet individer i dag att det är svårt att hitta hundar att para som passar ihop, vad beror det på??


Det är ju ett JÄTTE problem i så fall som man måste ta tag i och lösa!


Tycker att det är jättesynd att man parar svans med svans!


Varför har SKV rekomendationer om ingen följer dom??


Det känns ju lite fel om man nu inte ska följa sin rasklubbs rekomendationer!?


Det är därför jag säger att alla bör & rekomendationer ska bort!


Och det ska stå mer i klartext vad som gäller, för behövs inte rekomendationerna följas så skippa dom!


Så nog om detta nu........


Rocky är något bättre inte bra men lite bättre.


Högerben är fortfarande försvagat, ska avakta lite till....


I dag jobbar jag till 12 gött att sluta tidigt en fredag.


Vågen står still i fall någon undrar, jag MÅSTE ta tag i det hela och börja igen, kan nån ge ett tips på hur man kickar igång sig själv *L*


Ha nu en bra dag!!


Kramen


Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards