Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Pernilla - 17 mars 2008 14:39

Så snygg tidningen var när den damp ner i brevlådan!!


Kolla!!


Hela tidningen är omarbetad med snygg design & massa härliga bilder!


Hela tidningen har fått ett ansiktslyft!


Många bra repotage.


Den ser väldigt proffsig & exklusiv ut!!


BRA JOBBAT!


Så nu har jag inte tid mer er längre, för nu ska jag gosa ner mig i soffan med tidningen & en kopp kaffe!!


Kramen.....

Av Pernilla - 17 mars 2008 08:29

Ja i morse vaknade jag till ett snökaos..


I går såg det ut så här!


Barnen i går var jätte duktiga, vi skulle egentligen inte varit på fältet för att skona det, men jag mådde inte bra, hade ont i rygg, mage & var inte helt återställd från min sjukdom, så jag orkade helt enkelt inte, vi gick ut på plan jag & Annika innan barnen kom för att kolla , och vi kom fram till att det var helt okej att köra, det var ju bara 6 barn & vi höll oss där det var torrt!


Dom plockade ihop en jättebra agilitybana


Nästa söndag är det inget, då jag är bortrest & det är påskdagen, men söndagen där efter ska vi bege oss ut på en promenad & träna kontakt.


Ja vi har bestämt oss för att åka till Örebro i påsk, det ska bli kul att träffa alla de mina!


Ha nu en bra dag!


Nu ska jag bege mig ut i snön med doggsen....


Kramen Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards