Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Pernilla - 21 mars 2008 16:07

Vetten ringde nyss, det är kritiskt, dom vet inte om han klarar sig, benet satt fast vid magmunnen & har orsakat skador, så nu är det bara att vänta & se......


Det tog dom 1½ timme att få ut benet...........................

Av Pernilla - 21 mars 2008 14:59

Våran älskade Rocky ligger på Blå Stjärnan med dropp, han blev hastigt dålig i går kväll efter att ha ätit ett ben, vi avaktade tills i dag, men läget blev akut & vi åkte in!


Han har blivit rtg 4-5 gånger, han är verkligen dålig!!!


Så nån resa till Örebro blev det inte, vet skulle ringa mig under eftermiddagen & tala om hur det går, jag sa att jag kan hämta honom vilken tid på dygnet det än blir!!


Jag vet att dom skulle söva honom & göra gastroskopi.


Som ni förstå så mår jag skit just nu, men jag insåg en sak i allafall, mina hundar är bra mycket viktigare för mig än allt skitprat & falskspel.......



Återkommer med mer info senare!!


Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards