Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Pernilla - 25 mars 2008 05:38

Natten har varit lugn, Rocky har sovit gott, var väl uppe & kollade honom 2 gånger!


Idag ska underbart snälla Mikaela möta mig på Blå Stjärnan & hjälpa mig med en grej!! TACK Mikaela.....


Rocky ska äta ca 8 burkar om dagen av RC Recovery foder & 8 burkar kostar 120 kr, ni kan ju själva räkna ut vad det blir på en vecka!!



Lättare att jämnföra!


I dag jobbar jag till 13, sen möta Mikaela, sen kör hon mig hem & jag löser av Mile, vi vågar inte lämna honom själv riktigt än, Mile ska lösa ut alla mediciner till Rocky i dag, bävar för vad dom kommer att kosta!


Självklart är Rocky värd varje krona, men det är klart att alla utgifter börjar kännas i plånboken nu, det var ju inte länge sen vi var hos vet med höger benet!


Men men vad gör ett hål i plånboken, bara han blir bra våran lille prins....


Hoppas att alla får en bra dag!!


Kramen Nilla


Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards