Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Pernilla - 26 mars 2008 05:50

Ja vad är det & hur viktigt är det?


Superviktigt enligt mig, pratade med en sköterska på Blå Stjärnan i går då jag fick lite huvudbry ang Rockys mediciner, han får ju bara äta flytande, och då slog det mig att hur i helsike ska jag då få i honom 3 tbl.

(den fjärde ska lösas i vatten) Tbl fick mosas & ges i lite smör (Smart idè)


Sköterskan frågade hur det gick för Rocky & jag sa att det går framåt, då sa hon att han var en av dom stabilaste & trevligaste hund hon möt på länge, han var otroligt snäll & "foglig" han fann sig i allt & tog det med ro!


Hon hade haft en & annan Västgötaspets inne tidigare som hade varit väldigt stassade, nerviga & allt annat än lugna, visst kan jag förstå att en hund blir nervös hos vet, men det går lite överstyr!!


Har även jag möt en & annan Västgötaspets som inte kan slappna av, som är helstirriga, härssar & är nerviga, så ska ju en Västgötaspets inte vara, den ska vara framåt, frimodig & ta livet med en klackspark!


Är mentaliteten på väg att bli sämre på våra Vgs, går utseende före mentalitet??



Ja inte vet jag men tanken finns......


Kramen Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards