Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Pernilla - 29 mars 2008 08:29

Det säger min söner till mig när dom tycker att jag är tjatig!


Så jag använder mig av det ang gårdagen blogg.... ORKA!!









För dom som undrar hur det gick med Rocky så kom vi aldrig i väg till vet, dom hade gjort fel när jag beställde återbesök SUCK, jag hade tid kl 13.30 & på morgonen började jag att fundera på varför dom inte bett mig att Rocky skulle vara fastande, han skulle ju sövas?!



Så jag ringde till Blå Stjärnan & frågade, fick svaret att nej då han kan äta, okej sa jag & fixade till maten, en timme senare ringer dom & berättar att det blivit fel, han SKA vara fastande från kl 18.00 dagen innan & lämnas in mellan kl 7-8 på morgonen FAN säger jag allså, så nu fick jag en ny tid på tisdag!!


Och jag får gå & vänta tills på tisdag, fast jag tror nog att det är bra, han har super aptit, är något så när pigg & älskar att gå ut!


Hoppas att alla får en bra dag & att SKV:s möte avlöper bra!!


Kramen Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards