Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

God möööööörning!!

Av Pernilla - 30 mars 2008 08:04

I dag är det härligt vår väder, och jag tänkte ta med mig SmåTassarna & träna inkall på fotbollsplanen, sen tar vi nog en tur i skogen, det är alltid bra att träna på andra ställen & jag vill skona plan lite, den är ju så blöt.



 Det har ju varit Skv- årsmöte i helgen & av vad jag förstog så var det en hel det turbulens & tjafs, folk avsattes & tillsattes!!


 Hoppas att den "Nya" styrelsen kan få ordning på skutan & att folk är beredda att ge det lite tid.........


KAN MAN SE SNÄLLARE UT!!?


 


 I dag ska jag städa, ett måste men ack så tråkigt!!



 Ha nu en bra dag!!
 Kramen Nilla
 
 
 
 

 
 
Ingen bild

Lisbeth

30 mars 2008 09:51

Goa gubben! Ser ut som U-hunden - världens snällaste!

 
Ingen bild

oroad

30 mars 2008 10:03

Att kommentera och i ditt fall fälla något slags "bedömning" över årsmötet är ofattbart.
Såvida jag förstått var du inte närvarande och från min sida sett var det ingen "turbulens & tjafs" utan årsmöte ställde frågor gällande ekonomi och saker och ting gick upp till diskussion.

Döm inte ut ett årsmöte eller en styrelse när du uppenbarligen saknar kunskaper gällande föreningsteknik och för den delen allmän hyfs!

"förlåt en tvivlare" har du skrivit på Ulvusbloggen, gör något själv istället för att sitta och vara overksam! Du har inte bidragit med något annant än att så split och osämja!

Fy för dig!

 
Ingen bild

Nilla

30 mars 2008 10:29

Vem är du att döma oroad!!!

Jag dömer inte alls ut årsmötet TVÄRT OM!!

Och absolut INTE styrelsen!

Och att jag tvivlar beror på att folk kanske inte ger den "Nya" styrelsen en chans att visa vad dom går för innan dom klagar!!

Jag tror personligen på att dom kommer att lyckas mycket bra....

Det är bra folk som sitter nu!!!!

Så ta du & läs mitt inlägg en gång till.

Tycker att det är du nu som vill ha igång något som inte finns!

Mvh Nilla

 
Ingen bild

Karin L

30 mars 2008 14:35

Åsikter hae alla rätt att ha. Skillnaden mellan Pernilla och oroad är är Pernilla öppet står för sina medan oroad lägger fram sina åsikter anomymt. Kan fortfarande inte förstå att man inte vågar stå för vad man säger.

 
Ingen bild

Nilla

30 mars 2008 15:07

Karin det är fega människor bakom anonyma sign.

Men oroad är är välkommen att ringa mig så kanske jag kan stilla din oro!?

Mvh Nilla

 
Ingen bild

Lena

30 mars 2008 16:59

Bry dig inte om det Nilla, det kommer alltid att finnas männsikor som hittar något att klaga på i din blogg.

Kramizzz

 
Ingen bild

Karin L

30 mars 2008 19:24

Håller med Pernilla. Det är bara att bortse från anomyna inlägg. Dom är av ringa värde och är väl bäst att ej bemöta eller kommentera. Det är dom egentligen ej värda.

 
Ingen bild

Lisbeth

30 mars 2008 19:43

Skit i att hacka på Pernilla, hon redovisar öppet sina synpunkter, vilket hon har all rätt att göra. Vi har åsiktsfrihet i vårt land.

Om sedan en del inlägg är obekväma, så är de i vart fall inte framförda anonymt.

Vilken av er är mest hederlig och renhårig?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards