Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Pernilla - 31 mars 2008 21:56

Tänk vad duktig han är min älskade Rocky, det räcker med att jag håller medicin sprutan nära munnen så öppnar han den!!



Lätt som en plätt!!


I morgon bär det i väg till vetten, då ska jag lämna Rocky över dagen för gastroskopi undersökning........


Ha en bra kväll.


Kram Nilla

Av Pernilla - 31 mars 2008 05:46

Må den som är helt utan skuld kasta första stenen!!!!


Ett bra ordspråk i mitt tycke!


Eller.


Man ska inte kasta sten när man sitter i glashus!!!!


GUUUUUD vad trött jag är på vissa rasfolk, antingen är man på den ena sidan eller den andra sidan, vilken sida spelar inge roll, för man får skit oavsett!!!


Kan ju meddela att jag inte är på NÅN sida utan jag är på VÄSTGÖTASPETSENS sida.


Att jag är obekväm har tagit upp en del frågor till ytan, då är man dum har inge hyfs, det är fy för såna som mig!!


Nä man ska helst sitta i en ring & sjunga " We Shall Overcome"


Kanske var det inte min bedömning från årsmötet om att det var tjafs & turbulens, kanske var det flera som var där som uppfattafe det så! Man uppfattar ju saker & ting olika, beroende var man sitter & vad man tycker!!


Helt riktigt jag var inte där, jag tyckte att min hund var viktigare än att sitta på på årsmötet & få träsmak!


Jag har gjort en hel del för Västgötaspetsen, vad har du gjort Oroad, ja visst ja det kan du ju inte svara på, för du är ju anonym " Så lägligt"


Jag vet i allafall var jag står!!


Ha en bra måndag!!


Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards