Alla inlägg under mars 2008

Av Pernilla - 3 mars 2008 07:49

Är en av dom absolut snyggaste hanar jag har träffat!!

Han är pappa till min vackre Rocky.


Så är nån på jakt efter en bra & snygg avelshane till era tikar så ska ni ta en titt på Viktor!


Är ni på jakt efter valp, så har Carina på Kalvsjöholms kennel valpar kvar, bedårande söta! Både tikar & hanar....


Vilket otroligt bra väder jag vaknade upp till.... SOL


Det blir en härlig tur till Svankällan med kompisen Lena, sen ner till frissan!!


Ha en bra dag!!


Kram


Nilla

Av Pernilla - 2 mars 2008 08:17

Gud vad jag tycker om hans musik, och låten i går på Melodifestivalen var riktigt bra!




Har alltid tyckt om hans musik, sen jag hörde han första gången, om man lyssnar på texterna i hans låtar så förstår man.............


Detta är en av favvo låtarna.



Ha en bra dag..


Alla


Kram Nilla

Av Pernilla - 1 mars 2008 16:02

Vi hade tur med vädret!! Inge regn.................


Det var trevligt men gick i rasande tempo, en annan hänger ju inte med så bra med taskig rygg & dålig kondis!!


Vi var några stycken som halkade efter heeela tiden *L* så vi får nog bilda en egen promenadgrupp "Livsnjutarna"


Nu ska vi se om jag kommer ihåg vilka som var med!


Ja det var ju jag & Rex, Karin & Frode, Bosse & Fabian, Britt-Marie & Nelly, Jenny & Molly, Irene & Freja, Mikaela (Aktivitetsansvarige), Ulle & Julie.


Det var ett otroligt fint område att vandra i så det ska jag göra om.


Resten av dagen ska jag ta det lugnt & bara njuta.....


Ha en fortsatt bra dag!!


kramen Nilla



Av Pernilla - 1 mars 2008 08:22

Ja jag var ju hos frissan i går & jag blev INTE nöjd med färgen, så jag måste tillbaka på måndag & fixa till det, jag blev ljus orange i håret  och DET är inte snyggt, klippningen är bra men som sagt färgen är helkass.....



I dag ska vi på fjällvandring, med Mikaela & gänget, det ska bli kul.


Blir blogg senare under dagen med bilder & info om dagen!!


Kramen


Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards