Alla inlägg den 1 april 2008

Av Pernilla - 1 april 2008 19:14

Ja äntligen hemma igen, jag fick hämta Rocky kl 18, efter lååång väntan & vånda hemma......


Det ser bra ut, läker fint, men han ska äta uppblött foder i en vecka tills nästa återbesök 9/4


Kan även ge honom nötfärs & brkmat.


Det blev Bodil som fick köra ner mig & hämta honom TACK Bodil!


Mile jobbar ju alltid kväll, så det är gott att ha många goa vänner som kan ställa upp...


Jag ska jobba i morgon ledig torsdag jobba fredag, sen är jag ledig i 11 dagar JIPPIE!!!!


Då ska jag vila ta igen tid med hundarna & bara mysa!


Ha en fortsatt bra kväll!!


kramen





Av Pernilla - 1 april 2008 14:44

I morse var jag & lämnade Rocky pocky hos vet igen, jag hade i min fantasi trott att han skulle däcka ihop när vi kom till Blå stjärnan, men icke sa nicke, han gick in med högburen stubb (Ja visst kan västgötar göra det)


Hälsade glatt på alla i personalen!


När dom kom & hämtade honom följde han med utan att ens vända sig om en gång!!


MAMMAS PÖJK DET!!!

(fast det ska erkännas att det känndes hos matte lite i allafall)


Nu sitter jag här och väntar på att dom ska ringa, ringer dom innan 17, så kan Lena köra mig, ringer dom efter så kör Bodil mig & blir det ännu senare kör Annika mig!!


                                          VILKA VÄNNER!!!!



         

Ha en fortsatt bra dag..


Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards