Alla inlägg den 7 april 2008

Av Pernilla - 7 april 2008 08:06

Åhhh var och tittade på gudomligt söta Västgötaspets valpar i går, min kompis var ute efter en brun svansad hane, men föll för en grå stubbad tik!


"Den är väl bra"


Problemet är att hon har mina killar som mall när hon letar hund & både Rocky & Rex är två rejäla hanar med rejäla huvuden, nosparti & kroppar.


Så Annika vill ha en rejäl Västgötaspets, och "vi" har kommit fram till att hon ska ha en hane, med eller utan svans spelar inge stor roll men hon vill inte ha ett AS (Avsaknad av svans) Det är det praktiska runt löpet som är lite jobbigt att lösa, jag kan inte ha tiken dom dagarna & hon kan inte va med på jobbet, då det finns hanhundar där.


Därav beslutet att ta en hane.


Så om det är någon som vet med sig att det finns nån rejäl grå eller brun hanvalp med svans eller stupp född eller på G så hör av er!!!


Kramen Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards