Alla inlägg den 9 april 2008

Av Pernilla - 9 april 2008 19:31

Ja ibland går det snabbt!!


Efter ett samtal i dag så stog det klart att Rocky ska få dambesök!!


Det är den snygga Kopparås Nova på Skogsrikets kennel som ska bli mamma till denna kull!



Jag har träffat Nova ett antal gånger & tycker att denna tik är bra, stabil & snygg, Rocky & Nova passar bra ihop.


Inavelskoefficient på denna kull blir 1,2%


Nova är ögonlyst Ua


En av valparna är redan nu tingad av min vän Annika, så jag får träffa den varje dag, det tycker jag ska bli kul!


Vi kommer att åka på utställningar ihop, så nu kanske min utställningskarriär tar fart igen *L*


Kram Nilla

Av Pernilla - 9 april 2008 11:40

Det var så skönt att höra dom orden från vetrinären!!



Så från och med nästa vecka står Rocky åter igen till förfogande till avel!



Kram Nilla



Av Pernilla - 9 april 2008 07:06

Speciellt Mikaela!


Min son Nikola behövde en praktikplats & han fick komma till Mikaela på Bäckebols Zoo Tack...Tack...Tack..Tack Mikaela


I dag ska jag iväg med Rocky för kontroll, och jag hoppas på att det blir den sista!!


Som dom flesta har förstått så har jag slutat att röka är inne på min 6 dag i dag


Det går förvånadsvärt bra, visst är det jobbigt ...men det funkar


Hoppas att alla får en bra dag...





Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards