Alla inlägg den 30 april 2008

Av Pernilla - 30 april 2008 05:56

Nikola var ju och praoade i går hos Mikaela på Bäckebols Zoo, han tyckte att det var kul!!


Men jisses vad dålig han blev på kvällen/natten, redan när han kom hem var han svullen & röd i ögonen, men under kvällen & natten blev han sämre.


Började blöda näseblod, som inte ville sluta...

Det kliade i hals, ögon & näsan svullnade igen.....

Han nös & höll på....


TUR att man har en massa allergi medicin hemma, så jag tryckte i honom en rejäl dos.


Nikola är katt & gråspollen allergiker, men uppenbarligen allergisk mot annat också.


Han är bättre nu men jag vågar inte låta honom gå dit i dag, så jag får ringa dom/Mikaela och tala om att han inte kommer, det var ju synd, då han hade ett sånt bra ställe!!


Ha en underbar Valborg det ska jag ha, vi är ett gäng tjejer som ska grilla & tjöta i kväll!!


Kramen Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards