Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Pernilla - 11 maj 2008 15:03

Vi hade en otroligt trevlig avslutning i dag på SmåTassarna, barnen är såå duktiga.


Vi hade en rolig 5 kamp, grillade korv & dom fick pröva på rallylydnad, Agneta var gullig och kom ner & visade oss med sin duktiga hund Ricco.



Jag kommer att lägga in mer bilder HÄR.


Jag passade på att ringträna Rex.


Det finns en pappa som alltid bjuder på sig själv, så när vi har avslutning åker han alltid på något bus!! Oftast då med Carmen Lindas hund...*S*



Zackarias & Elias är jätte duktiga med Rocky & Rex


Zackarias & Rocky


Elias & Rex


I dag ska vi även grilla middagen, det blir baconlindad kyckling med ris & bearnaise sås, mums mums!


Ha en fortsatt trevlig söndag!!


Kramen Nilla





WDS

Av Pernilla - 11 maj 2008 08:03

Det ska bli riktigt spännande att åka dit, tänk vad många hundar!!


Jag ska ägna dessa roliga dagar med att umgås med vänner, mysa med Rex, jag ska INTE stå i montern, då jag inte har hört något från ansvariga, så har jag tagit för givet att jag inte ska stå, så annat är inplanerat!!


Vi åker tidigt fredag fm, vi blir 4 st i min bil, när vi kommer fram ska vi checka in och ta det lugnt, jag ska dela rum med goda vännen Bodil.


Lördagen ska ägnas åt att handla, titta & ha kul med vänner, SEN på söndagen infinner sig den stor frossan *S*


Det är MÅNGA Västgötaspetsar anmälda, jag är nöjd om jag får en slät etta!!


Jag & Rex ligger i hård ringträning!!


På tisdag kommer Mile hem, har längtat som en tok efter honom.........


Och på tisdag kommer vackra Nova!!


Ha en underbar dag....


Kram Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards