Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Pernilla - 18 maj 2008 07:46

                                    



Hur man får polisen att komma när man behöver dom!

Georg Phillips från Meredian, Mississippi skulle gå och lägga sig på
övervåningen när hans fru sade till honom att han hade lämnat ljuset på i 
garaget, vilket hon kunde se från sovrumsfönstret. Georg öppnade 
bakdörren för att släcka ljuset men han såg att det var människor i
garaget som stal grejor.

Han ringde polisen som frågade om någon hade gått in i huset.
Han sa nej. Polisen sade då att alla polisbilarna var upptagna och rådde 
honom att låsa alla dörrarna så skulle de skicka en bil när någon blev 
ledig.

Georg sade okey och lade på telefonen samt räknade till trettio. Sedan 
ringde han polisen igen.


Hej, jag ringde alldeles nyss för att det var folk som stal saker ur mitt 
garage.
Nu behöver ni inte komma för jag sköt dom nyss, varefter han lade på 
telefonen.


 Inom några minuter kom sex polisbilar, ett SWAT team, en helikopter, en  brandbil samt två ambulanser. De grep tjuvarna på bar gärning.

En av polismännen sade till George, "jag tyckte du sade att du hade 
skjutit dom".

Georg svarade "jag tyckte du sade att det inte fanns några lediga bilar"



 Bra tips va?!

Kram Nilla


Ps Än har inge hänt på nupp fronten, ja se hundar!!??Ds



                            

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards