Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Pernilla - 26 maj 2008 11:14

Ja lördags var jag ju & Mh beskrev Rex och det gick ju riktigt bra!


Men det slog mig att varför har man inte det som ett krav innan parning, DET om nått vore väl bra!!!


Det tjötas ju så mycket om ögon & höfter, då vore det väl på sin plats att man hade Mh också, det säger ju en del om hunden, sen så ÄR det förbaskat kul att genomföra också!!


Rocky är ju fyllda 6 år så ska jag göra ett Mh på honom så blir det inoff, men det hade varit kul!


Hmm nu kom jag på att Rex fyller 3 år i morgon, jisses vad tiden går fort!!


Om det blir en kull hos Erika på Skogsrikets kennel efter Rex så blir det 3 år mellan Rex & Tyko, ja för Tyko är det tänkt att valpen ska heta som Annika ska ha.....Och det är 3 år mellan Rocky & Rex


Jag kommer ju att ha/passa Tyko en hel del, vilket jag tycker ska bli kul.


I dag ska jag försöka städa lite här hemma, i morgon ska jag jobba.


Hoppas att alla får en bra dag!!


Kramen Nilla


Ps Mina favoriter i melodifestivalen!! Så sjukt bra! Ds

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards