Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Pernilla - 27 maj 2008 05:39

Tänk att det skulle bli sån uppståndelse kring att jag var glad att Rex har gjort ett bra Mh!!


SJÄLVKLART visste jag innan att Rex var bra, men det är ju kul att få det på papper......Och det är klart att det inte säger allt om hunden, men det talar om lite vad den har mellan öronen.


Schäferhundklubben kommer att ha Mh hela vecka 29, det är bara att anmäla sig!!


Men som sagt jag är inte förvånad, att det ska rackas ner på mig!


Jäkligt synd, då jag vet att övervägande VGS-folk är genom trevliga.


Har faktiskt aldrig träffat någon otrevlig i verkliga livet, bara "träffat" på dom på nätet.....


Hoppas i allafall att alla får en trevlig dag!!


Mvh Nilla


PS En annan av mina favoriter Ds



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards