Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Pernilla - 4 juni 2008 06:03

(Nu var det inte just dessa som är på bilden, utan andra)


Ett sånt här trevligt gäng, träffade jag på när jag skulle ta em promenad i går!dom var på väg in till en granne lite längre bort, det kändes som att ha hamnat i värsta action filmen!




Men tänk vad smidiga dom är gossarna, hade jag inte gått ut så hade jag inte ens märkt att dom var där tror jag!


Dom jobbar otroligt tyst & disciplinerat.


Men jag tycker att det är obehagligt, dom drog ut en man som var spritt språngande näck, han hade varit otrevlig mot barn & skrikit väldigt fula saker till dom!!


Denna man har inte alla hästarna hemma & igår var dom nog på grönbete allihop!!



Ja ja ni får ha en bra dag alla..................


Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards