Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Pernilla - 1 juli 2008 08:08

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!


På fredag åker vi, vi ska bo på Connect hotell! ligger inte alls långt från utställningen!


Mycket som ska hinnas med innan, ringträning, gå igenom Rex, packa,  fixa dona & studsa.....PUST!!


Detta ska bli riktigt kul!! Fredag ska vi träffas på kvällen och ha det mysigt, lördag är det monter hela dan, sen snabbt ut & äta på kvällen, för att komma till ro inför söndagen då jag ska ställa!! Därimot kommer jag att vara dötrött när vi ska köra hem..........


Tur att det är fler i bilen som kan köra!


Jag har gjort ett galleri till Tyko!

Tykos galleri


Och Tyko ska debutera i utställnings världen 24 augusti på Västkustvalpen




Nu ska jag göra mig iordning & sen i väg!



Ha en bra dag.................















Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards