Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Pernilla - 7 juli 2008 01:07

Ja nu är man hemkommen från stor staden, trött men med massor av nya trevliga intryck!!


BILDER!!!


Och vet ni VAD Stockholmare är inte sååå pjåkiga!!


Fast jag förstår varför dom tycker att vi Göteborgare är brötiga.....För det är vi "Fniss" om det är något vi är bra på så är det att TJÖTA!! Och det gjorde jag i rasmontern heeela lördagen från 8.00- 15. 30  Rasmontern var JÄTTEFIN (Bilder kommer i morgon när jag vaknat) En stor ROS till dom som byggt den!!


Det var massor med folk från diverse delar av världen framme & frågade massor om Västgötaspetsen, bland annat press från JAPAN!!


Även Lisbeth (Ulvus Kennel) vågade sig fram och jag fick en BAMSE kram TACK för den Lisbeth, den värmde!


Det gick väl halvbra för Rex i ringen, han skötte sig super, stog som en staty & gick som en gud, men fick trots det rött band (Very Good) och gick inte vidare, MEN jag är nöjd i allafall, för mitt mål vara att han skulle gå & stå snyggt & få minst ett rött band!


Självklart skulle det varit kul med ett rosa band, det sticker jag inte under stolen med, men man kan inte få allt här i världen.


Träffade även på Britta H vid ringen & fick mig en trevlig pratstund..


Bilder från allt kommer i morgon, måste fixa till dom lite & jag väntar på mer från vänner, vi var ju ett gött gäng från CDF som åkte upp närmare bestämt 16 st & jisses vad trevligt vi har haft, skrattat, ätit & druckigt gott!!.


Hmm detta skulle bli en kort rapport, men alla som känner mig & har träffat mig vet att svadan är svår att få stop på när det gäller mig!!


Ja ja nu ska jag i allafall gå & lägga mig, hörs i morgon!!




God natt!!





Sätter in en bild på montern i allafall

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards