Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Pernilla - 29 juli 2008 09:45

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!


Visst det har gått bra när han har varit borta, men det ska bli sååå skönt att ha honom hemma!


Det blir lite si & så med bloggandet nu på sommaren, man har lixsom ingen lust att häcka framför datorn...


I Söndags var jag hos min bror Martin & hans tjej Maria & firade Edgar som har fyllt 1 år, han är för underbar denna lilla kille, faster älskar honom otroligt mycket!!


Vi ska dit igen på fredag & grilla....


Martin & Maria har även en go galen Kelpie som heter Lissie


Och som ni ser så är Maria en otroligt duktig fotograf!!


I dag ska jag bara städa lite & ta det lugnt & sen åka och hämta Mile vid flyget!!


Ps I helgen får Rex dambesök Ds


Hoppas att alla får en bra dag!!


Kramen

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards