Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Pernilla - 23 augusti 2008 07:57



I går var jag ledig från bloggandet, det är rätt skönt att INTE blogga ibland...


MEN man saknar det snabbt



Det har diskuterats en hel del om tänder i Ulvus blogg, i den bloggen diskuteras det en hel del intressanta saker.



Just avsaknaden av tänder ÄR intressant


Rex saknar 2 P 2

&

Rocky saknar 1 P1


Vet dom som saknar fler tänder & används i aveln..


Vad räknas som grovt fel & vad är acceptabelt??


Mentalt & extriört är dom bägge helt perfekta,

ja Rocky har ngt bred front, men annars är han perfekt...


Rex, ja Rex hittar jag inget fel på, ja förutom tänderna då, men han kan äta tugga, hugga vet jag inte för det har han aldrig gjort *S*



Mig veterligen har inte nån av Rex valpar några tandförluster..


I morgon är det dax för Västkustvalpen för lille Tyko, han är för övrigt fulltandad...


Det ska bli kul, vi har tränat en hel del & ska göra så i dag med.....


Ha en fortsatt bra dag......



Kramen Nilla





Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards