Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Pernilla - 24 augusti 2008 19:30

TYKO FICK... 


ETTA MED HP & blev BIM!!



Han blev slagen av en ful liten AILIEN!!


HAHA


Det var Tykos kullsyster som blev BIR!!!!


Ett STORT grattis till Carina på Kalvsjöholms Kennel!!


Sicka A valpar.....


Aili blev visad av Jonna som är en otroligt duktig handler!


Jonna har Högalids kennel & hon har en fin hane kvar till salu som är 14 veckor, detta är en valp för den kräsne...


Bilder från dagens utställning kommer inom kort!!


Kram Nilla




Av Pernilla - 24 augusti 2008 07:36


I dag är det Västkustvalpen, det ska bli spännande & kul, jag har tränat mycket med Tyko han kan stå & gå riktigt bra, men det återstår & se om han gör det i dag med en massa nya vovvar i ringen.



Rocky & Rex får vara hemma....



I går kom en liten kille på ca 2½ år framrusande till hundarna varken jag eller mamman han att stoppa honom, han kastade sig på Rocky & slog armarna om honom, Rocky sätter sig ner & gäspar

Rex går fram & pussar på grabben, tänk vilka klippor dom är mina pojkar, jag hann att ropa till mamman som var vit i ansiktet att det inte var nån fara, jag vet ju att mina hundar är barnsäkra men det visste ju inte mamman.



Nää nu har jag inte tid att sitta här & uggla mer


hör av mig senare & rapporterar hur det har gått..




Kram Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards