Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Pernilla - 29 augusti 2008 10:37

Tyko har en egenhet......


Han pinkar på mördarsniglar & då BARA på dom, dom svarta inhemska & dom med snäckhus skiter han i, men dom bruna mördar sniglarna pinkar han på, är det NÅN som har en idè om varför??


Han tar en sniff kliver ett steg fram & pinkar om det är "rätt" snigel!!??


Vi har nu varit uppe i Svankällan & gått en runda, Tyko är jätte duktig på inkall & att inte gå fram till andra hundar, han vill så gärna, men han stannar snällt kvar.....


Sen att han älskar att kasta sig i sunkigt vatten är en annan sak, där är han och jag inte helt överrens


Men visst är dom fina pojkarna!!

Av Pernilla - 29 augusti 2008 08:14

I dag är jag ledig, fy fan vad skönt!!




Jag passar Tyko i dag så vi tar nog en sväng till Svankällan, så att alla hundarna kan busa av sig....


Är ledig i 4 dagar nu, det behöver jag.



Jag ska snart börja jobba 75%

 då kanske jag hinner med det jag ska på jobbet utan att jobba över






Ska ha 11 dagars semester innan jag går på 75%, det är heller inte helt fel.



Ha en bra dag nu....


Kramen

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards