Alla inlägg under augusti 2008

Av Pernilla - 4 augusti 2008 08:49

Rex sitter och spanar ut i framtiden! & funderar på alla damer han ska ha ha en trevlig stund med *S*


Hoppas att alla får en bra dag i dag!!


Kramen Nilla

Av Pernilla - 3 augusti 2008 08:47

Har inte hunnit & lägga in kort i pixboxen från utflykten i Svartedalen & från när vi var hemma hos Martin, Maria & lille Edgar!


Men det kommer, ni kan kolla på dessa vackra foton som Maria har tagit, hon är en ruggigt duktig fotograf!!


Foto


Det har för övrigt starta en intressant debatt på Ulvus blogg


Många tänkvärda ord sagda om vår underbara ras!


Som om vi inte passar oss, går samma öde till mötes som många andra raser om man låter domare & uppfödare härja fritt!!


I dag regnar det så in i bängen, jag tycker att det är skönt, men utgången med hundar blir lite mer komplicerat!



Får nog vänta tills det har lugnat ner sig!!


Bilder från fisketuren!



Hoppas att alla får en bra dag!


Kram Nilla



VAV

Av Pernilla - 2 augusti 2008 09:10

Har bara inte hunnit med att blogga *S*


Vi hade en underbar dag i Svartedalen...


Bilder sätter jag in under dagen!


I går var vi och grillade hos min bror Martin, Maria & Edgar!


Jisses så söt han är fasters guldgosse.



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards