Alla inlägg den 5 september 2008

Av Pernilla - 5 september 2008 08:21


I dag är jag ledig & denna dagen ska ägnas åt att tvätta & städa, jag slipper laga middag för Mile bjuder på Kina mat i dag mumsigt värre, det är en av mina favvo rätter, brukar ta kyckling i gong bau, stark och smakar ljuvligt!!


Ska snart i väg på en tur med doggsen, Annika & Tyko, Tyko var på kurs i går, Unghundskursen drog i gång, jisses så många trevliga hundar & ägare, även valpkursen startade i går & den är ju sååå speciell, för man har ju chansen & träffa så många gosiga valpar



En liten släthårig taxvalp är med och hon är 3½ månad & såå söt


Men det var många söta, bl.a Benner Senner, Lagotto, flat, cavalier,  & några blandisar!!


JA och så var Anki nere och visade upp sin nya (Egenuppfödda) Bracco italiano, Lilla gubben och OJ vad fin han var!!


Underbart söt!!


Ska försöka ta nån bild på honom...


Kramen Nilla


Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards