Alla inlägg den 12 september 2008

Av Pernilla - 12 september 2008 07:51

Ja i dag är jag ledig, det är sååå skönt att vara ledig på fredagar, helgen blir lixom längre då



I dag ska jag ta en runda upp till Svankällan med Bodil & hennes hundar, jag passar även Tyko i dag så det blir en hurv med hundar som kan busa loss!



I dag blir det kålsoppa till middag kokade en stooor kastrull i går, det är gott men man kan ju bli liiite bubblig i magen om säger så....*S*


Min bror Martin kommer på besök i dag med lille Edgar

det ska bli kul!!!!

Han är så söt fasters lille charmtroll.


Och i morgon bär det i väg till Vättlefjäll, det ska bli kul det med, och det verkar som om vi får vädret med oss!!


Så jag måste komma ihåg att ladda batterierna till kameran i dag..


Ha nu en underbra dag alla goa människor


Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards