Alla inlägg den 13 september 2008

Av Pernilla - 13 september 2008 18:00

Ja vad ska man säga, kanot paddling var INTE min grej, allt gick bra tills vi var mitt ute på sjön, då fick jag panik!!!


Jag ville bara i land & i land kom jag, resten av gänget fick glatt paddla vidare utan mig, jag & Mile vandrade till fots i stället, & det var inte fy skam det heller, jo lite när vi gick off road, men till slut var vi alla samlade vid grill platsen!!!


Hundarna därimot var SUPER duktiga på att åka kanot, Rocky hoppde glatt i Rex fick vi lyfta i men han fixade det med!!


Tyko, Freja Frode & Nellie, åkte kanot som om dom aldrig gjort annat!!


Vi träffades kl 10 & var hemma 17.30, vi hade en underbar dag trots att jag fegade ur med paddlingen, jag vet helt ärligt inte vad som hände, men jag klarade helt enkelt inte av det...


TACK Britt-Marie, Irene, Karin & Annika

för att ni var så tålamodiga & gulliga!!!


Och en stor puss till Mile som bara är så snäll....


Bilder kommer in så snart dom är fixade & uppladdade.


BILDER


Jag säger det igen TÄNK vad trevliga & goa människor det finns!!


Nästa gång vi ses är 28 September på Kantarell kursen!!


Kram Nilla


Ps kolla blicken *S* Ds

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards