Alla inlägg den 22 september 2008

Av Pernilla - 22 september 2008 11:48

Ja i dag damp den ner i brevlådan åhhh vad fin den var!!


Urläckra bilder & roliga berättelser


MEN!!!


En sak störde mig & det var inskickat av en domare,

reportaget i sig var nog befogat & bra, men jag tycker att tonen var hård & jag tyckte att det var lite nedlåtande mot utställare!!!??

(Men det är allså vad JAG tycker, kanske var det inte så)


Jag håller med i mångt & mycket om vad som skrevs, men tycker att ton gången kunde vara liiite trevligare, när det skrivs i en medlems tidning som allmän info!


Sen har man väl rätt som utställare att ifrågasätta & undra över en domares beslut, sen att det inte går att ändra på är en annan sak, men man har sin fulla rätt att tycka att det är fel eller rätt!!


För övrigt var tidningen rolig, läsvärd & full av vackra bilder på snygga hundar!!


Ha en bra dag!!


Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards