Alla inlägg den 25 september 2008

Av Pernilla - 25 september 2008 07:53

Då vet jag en hund som kommer att bli glad!!


Det har gått jättebra att ha Tyko här, det är ett energi knippe, som faktiskt måste lära sig att lugna ner sig lite, han vill vara först på allt & tror att universum kretsar kring honom.



Men det insåg han snabbt att det gjorde det inte här!



Han avgudar Rocky & ser upp till Rex, men lurar liiite på hur han ska plocka mark från Rex, Rex märker det & talar om för Lille Tyko, tro inte att du kan komma här komma!




Dom bråkar allså inte, utan tvärt om det pussas & tvättas, men i bland så märker man att Tyko vill ha liiite mer & Rex släpper inte en tum *S*


Rocky skulle Tyko aldrig komma på tanken att försöka ta mark i från, DET är Rocky för stor snäll & stark för........



Hoppas att alla får en bra dag i dag!!


(Ha ha i dag inga funderingar, för det tror jag många hade väntat sig)


FAST!!


Jag tycker att fler kan höja rösten, våga kliva fram & säga vad dom tycker, vet ju att ni finns!!




Kram Nilla





Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards