Alla inlägg den 28 september 2008

Av Pernilla - 28 september 2008 15:43

Det har varit en MYCKET trevlig dag !!


Det blev 6 Västgötaspetsar & 2 Taxar


Alla hundarna skötte sig fint & alla hittade svamp!


Den som impade mest på mig var faktiskt Rex, sicken näsa han har, INGA som helst problem att hitta kantarellen, han fattade snabbt vad det var frågan om, och sökte metodiskt av marken & markerade jätte fint med att trycka till lite lätt med nosen där svampen var & sen titta på mig för belöning!!


Han jobbar med sån glädje den hunden!!


Det som också är härligt att se är att han sen kopplar i från lika lätt & lägger sig helt lugnt ner & slappnar av mellan passen....


TACK alla  för en trevlig dag & speciellt tack till våran duktiga instuktör


Gittan!



Söt faktorn fick lilla Saga stå för i dag & jösses så söt hon är den lilla smäll karamellen!!






Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards