Alla inlägg under oktober 2008

Av Pernilla - 6 oktober 2008 05:34

Jepp då är My på dag 59, spänningen stiger!!


Nu kan det hända när som helst.....



Christina Sjöström

LUND

Christinasjostrom56@hotmail.com

Tele 046-771249

e Kopparås Rex Urstarke St

u: Stenrikas Djärva Davina Ls



Kram Nilla



Av Pernilla - 5 oktober 2008 15:42



Ja i dag är det dygn 58 för My, tiken som Rex parade nu sist!

 


Valpar är det i magen i allafall, tikens ägare Christina hade känt en av valparna i dag när den rörde på sig!!


Det ska bli sååå spännande.


I dag har jag även varit på klicker & target kurs med hundarna, ja inklickade är dom redan, men target har alltid intresserat mig, så nu har jag lärt mig det med!



Nilla





Av Pernilla - 4 oktober 2008 08:31

 



Fan vad jag hatar min värk, det är så jobbigt att vakna med spännings huvudvärk varje morgon pga av smärtorna i rygg & axlar.


Börjar varje jävla morgon med att stoppa i mig värk tbl, just nu äter jag Dexofen, Citodonen mådde jag illa av & Tramadolen blev jag ding på

( ja dingare då *L*)



Min mage blir ju inte allt för glad av alla tbl, men vad gör man..


På jobbet funkar det rätt bra faktiskt, för det är när jag kommer hem & på morgonen som är värst.



Jobbar 75% & det är det jag har tänkt att klara, 100% blir det nog aldrig, gränsen går vid 75%, jag är glad att jag kan jobba överhuvetaget, var sjukskriven en längre tid efter en krock & har nu äntligen kommit i gång!!



Jag skickade ut ett par mail till vänner med snygga brandmän från Houston. fick tillbaka ett kort, med orden att hon tyckte att det fattades nått!

Och åtgärdade detta!





Av Pernilla - 3 oktober 2008 08:06


Och inom Västgötaspets världen dräller det av dom!!


Dessa äldre damer & yngre förmågor som tror att dom vet bäst & talar om det med sarkasmen drypande!!


Att det dom säger är minsan sant & alla andra har fel eller är blåsta....


Tänk om dom kunde tänka om, att det faktiskt finns andra som har lite innan för pannbenet!!




Ha en bra dag!!!!


Nilla

Av Pernilla - 2 oktober 2008 05:53


Jag får återkomma i kväll, hinner inte skriva blogg nu!!


 Vill ni läsa en intressant blogg kolla här


Ha en bra dag.......



Min absoluta favorit låt!!


Lyssna & njut....

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards