Alla inlägg den 27 november 2008

Av Pernilla - 27 november 2008 06:06


Ja det har väl var och en redan märkt att jag kan vara en arg kärring!!

Men det finns ju så jäkla mycket att vara arg på, om inte jag tar upp det, vem skulle annars göra det?


Jo INGEN...


För det vågar man inte för då blir man utfryst av mobben som kan & vet allt & man ska banne mig tycka som dom & umgås med folk som det anses vara okej att göra!


Men jag tillhör det kategorin som inte bryr mig, jag har & kommer aldrig att hålla käften om sånt som jag tycker är fel!!


Jag är väl inte alltid den smidigaste i mitt sätt att uttrycka mig men det är ju sån jag är......


Kan förstå att folk kan bli förbannade på mig, men när ni komenterar

STÅ FÖR DET!


Skriv inte anonymt..


********************


Strega sköter sig perfekt, hon är en liten goding!


Ha en bra dag....


// Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards