Alla inlägg den 14 december 2008

Av Pernilla - 14 december 2008 22:00

Mile har en kompis som snidar i trä & vi kom att prata om hans verk & en tanke slog mig!!


Tänk om han kunde snida ut en Västgötaspets i trä?


Och det kunde han, så jag har beställt en, ska bli kul att se hur den blir, kommer att lägga ut en bild när den är färdig, han gör gärna på beställning, dom kommer att kosta mellan ca 600-800 kr


Det kommer att bli en tavla utsnidat i ett stycke.


OBS!! Exemplen nedan har han inte gjort, men gör liknande!


Typ så här


Fast mindre & fyrkantig som en tavla.


Han kommer även att göra Västgötaspetsar som små träfigurer.


Som typ dom här


Är någon intresserad så hör av er!


// Nilla

Av Pernilla - 14 december 2008 11:15


Söta Gruffa..


Nu har hon varit här i 3dagar, men ack för tidigt i löpet!


Hämtas hem i dag, sen får vi se hur vi får ihop det under veckan!


Gruffa är en mycket framåt, allert tik, snäll, mycket social, trygg & orädd


En perfekt dam till trygga & snälla Rocky


Så jag hoppas att vi får till det!!


Gruffa är Hd-rtg Rocky likaså.

 Gruffa är exteriör beskriven Rocky är Such


Inavelsgraden är 2.3%


Perfect match



Snart landar Loke, Rex son hemma hos Annika dom ska hämta honom nästa helg!


Kolla rompen!!


Ha en bra dag alla!!


Kram Nilla





Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards