Alla inlägg den 16 december 2008

Av Pernilla - 16 december 2008 15:34


Det var inte många det!!


20 st 5/1 & 15 st 6/1


Ja jag ska inge säga jag har inte anmält jag heller!!


Hmm rasmonter blev det någon???


// Nilla


Ps Om ni undrar varför bloggen byter färg stup i kvarten, så beror det på att jag inte kan bestäma mig!! Ds


Av Pernilla - 16 december 2008 08:03


Jag trodde att jag skulle få mer respons på artiklarna i går, men det är väl ingen som vågar???


Bägge sakerna som Erlandson tar upp är värt att diskutera & fundera över.


Jag fastnade speciellt för artikeln om letalgenen &  subletalgen


Varför är ingen mer intresserad av detta??


Vad är problemet??


Är detta något som diskuteras inom SKV?


Är det bättre att para svans med svans än stubb med stubb??


Eller ska vi bara para svans med stubb??



Innan har jag varit en stubbsvans fanatiker & jag tycker fortfarande att man ska "bevara" stubbsvansanlaget MEN inte till vilket pris som helst.


Det är ju viktigare att bevara Västgötaspetsen sund & frisk


Jag har ju tidigare tagit upp om stubb med stubb kan leda till spina bifida??


Uppenbarligen så finns det en hel del konstigheter i samband med stubbsvansen som är väl värt att diskutera!!


DETTA  MÅSTE VÄL ÄNDÅ KÄNNAS VIKTIGT FÖR ER OCKSÅ??


Om ni inte väljer att skriva här, så vädjar jag till alla uppfödare att ni börjar att diskutera detta imellan er!!


Det viktigaste måste väl ändå vara att föda upp FRISKA valpar?!



Ha en bra dag.....



// Nilla


Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards