Alla inlägg den 18 december 2008

Av Pernilla - 18 december 2008 21:07

Dom fyra svanstyperna!


Vackra Nova får representera As.

(Avsaknad av svans)



Godingen Rex får representera St.


(Stubb svans)


Stilige Frode får representera Ls

(Lång svans)



Och söta Loke får representera Ks


(Kort svans)



Sen kan naturligtvis längderna variera lite på alla svanstyperna.


Mvh Nilla

Av Pernilla - 18 december 2008 05:55

 



I dag kommer Guffa åter & jag/vi hoppas på att allt går bra!!


Jobbar till 15.00 i dag & sen gasen i botten hem...


När kommer era Västgötaspets tikar i höglöp?


Vilket dygn brukar ni para på?


Ni får gärna svara anonymt men åter igen alla inlägg som kan kännas/tolkas stötande kommer jag att ta bort!


Härligt härligt nu är det snart Jul & jag är då ledig 5 dagar!! Det ska bli så skönt att bara vara & slappa för fullt, vi kommer att ha lite folk hemma på Julafton & troligtvis på Annandan kommer min bror Martin, Maria & Edgar


DET ska bli mycket trevligt!


Nästan alla Julklappar är klara, ska i väg på söndag & köpa dom sista & dagen innan Julafton ska jag i väg & köpa Julmaten!!




// Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards