Alla inlägg under december 2008

Av Pernilla - 22 december 2008 05:47

Fick ju tidningen härom veckan & den var lika snygg som vanligt, med häftiga bilder & snygg layout!


MEN, igen så var det samma människa, som hade gjort en spy galla artikel till medlemar !


Är det det vi ska ha tidningen till? Att en ledarmot i Skv ska använda tidningen till att tala om för medlemarna hur kassa dom är...?!


Hur ska nya medlemar tolka det?


En gång är ingen gång, men två gånger är en för mycket!!!



Av Pernilla - 21 december 2008 22:22





HUR söt som helst


Fler bilder finns HÄR


// Nilla

Av Pernilla - 21 december 2008 07:59

 I dag är Gruffa på dygn 20-21 i löpet & mina grabbar kunde inte vara mer ointresserade??


Så antingen är dom dinga bägge två, eller så är inte Gruffa i höglöp eller så hoppar hon ägglosningen??


Dom får vara ihop under dagen men på natten hålls dom isär, när jag har haft andra löptikar här så har pojkarna blivit glada & nosat rumpa i flera minuter & busat till det när dom har släppts ihop, men ikke denna gång!


Det är knappt så att dom sniffar till??


Eller så vet pojkarna precis vad dom gör....



Problemet är att tiden börjar rinna ut & jag kan inte ha kvar denna trevliga tik.......Utan hon får åka hem oparad i dag


I dag så ska vi i väg & handla dom sista Julklapparna, sen jobbar jag Må & Tis...


The Boss är en av dom absolut största!!


Datade en kille i min ungdom om såg ut som The Boss


Kram Nilla



Av Pernilla - 20 december 2008 19:48

 Nu är mina T-shirts på väg som jag har beställ hos Maarit på Mizacks kennel


Och så här ser dom ut!!



Och baksidan



Skit fräckt!


Perfekt julklapp till mig & Mile från oss själva!


HÄR finns nya bilder på Loke!


Resan hem hade gått bra & han var lugn hela vägen....

och han är SUPER söt & fin & väldigt lik Rex men man kan ana Farfar Rocky också...


// Nilla

Av Pernilla - 20 december 2008 15:21

Fick ett sms från Annika & en bild på Loke, dom åker nu i från Lund!!


Så får jag presentera Loke, Rex son.


Såååååå söt!!!!!



Av Pernilla - 20 december 2008 11:08

Hittade det här på DKK sida, om det är någon som är haj på danska, så kan väl ni vara så vänlig att översätta, för jag fattade INGET


Mvh Nilla



Ps Måste även få dela med mig av denna underbara sång! Ds


Så otroligt vackert!!

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards