Alla inlägg under december 2008

Av Pernilla - 14 december 2008 11:15


Söta Gruffa..


Nu har hon varit här i 3dagar, men ack för tidigt i löpet!


Hämtas hem i dag, sen får vi se hur vi får ihop det under veckan!


Gruffa är en mycket framåt, allert tik, snäll, mycket social, trygg & orädd


En perfekt dam till trygga & snälla Rocky


Så jag hoppas att vi får till det!!


Gruffa är Hd-rtg Rocky likaså.

 Gruffa är exteriör beskriven Rocky är Such


Inavelsgraden är 2.3%


Perfect match



Snart landar Loke, Rex son hemma hos Annika dom ska hämta honom nästa helg!


Kolla rompen!!


Ha en bra dag alla!!


Kram Nilla





Av Pernilla - 13 december 2008 10:27

 



//Nilla



Ps Ruskigt duktig kille Ds


Av Pernilla - 12 december 2008 05:55


Tänk att man kan längta så efter fredagen!


Veckorna går fort nu, det är snart Jul, älskar julen, den är så rofylld, om man inte jagar runt efter julklappar förståss, men det gör inte jag, dom är nästan klara allihop.



Det finns någon som läser min blogg & försöker få i gång en massa skit!


SLUTA


Du kommer ingen vart, tänker inte bråka med någon som jag inte vet vem det är....... SORRY


Hitta någon annan att bråka med!



Det är snart jul, jag har väl annat för mig än att tjafsa med en idiot!!!!




Ha en bra dag allihop!!



// Nilla

Av Pernilla - 10 december 2008 20:28


Ja i kväll ska jag blogga om censur, fick veta att censur, och att man tyckte att min censur och sen ringde censur och sa censur att censur, tänk va att man inte kan censur om vad man vill censur......


Och vet ni vad jag fick veta censur


NU kan vi snacka censur!!



Jag bloggar om vad fasen jag vill! INGEN talar om för mig om vad eller hur jag ska skriva!!


Sen att jag väljer att vara lite soft just nu, det är väl upp till mig!!


Jag kanske har anledning till det...



Jisses väx upp.



Trött Nilla



Av Pernilla - 9 december 2008 21:07

Mile ringde från jobbet!!




HAN FÅR VARA KVAR PÅ VOLVO!!!!



Men vi känner otroligt för dom som får gå....


Det är sorgens dag för många!


Av Pernilla - 9 december 2008 19:43



Jag lovar att om ni kommer på besök från Stockholmshållet så ska jag göra en sån här & bjuda på!!



Ni är varmt välkommna!!





// Nilla

Av Pernilla - 9 december 2008 12:43



&



Och vem har världens snyggaste huvud??


Jo



&


Vem är världens gladaste hund?


Jo










 



// Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards