Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Pernilla - 22 januari 2009 16:59


Ja jag tog mig till Axess akuten i dag, när huvet känns som en jätteballong & man inte kan tänka klart, huvet dunkar & näsan rinner...

Då är det dax att ta sig till en läkare.


Jag hade bihåleinflamation, en rejäl sådan också, så antibiotikum, nässpray & vila i några dagar blev det...



Så nu ligger jag här hemma & tycker synd om mig själv.....




Föresten nån som vill ha stek till middag????


(Så GRÄSLIGT fult)

Av Pernilla - 22 januari 2009 05:49



Jag har märkt på sista tiden att vissa saker börjar komma upp till ytan, saker som JAG har tagit upp i min blogg & fått massor av skit för!!


Men NU, nu är det helt legitimt att prata om det & försöka göra något åt det??


Vet inte om jag riktgt kan ställa mig bakom, känns lite bakvänt.....



Ja du Hanna, vi kan kalla oss för......"The sick people"



Allså när jag vaknar så hostar jag upp ett TON slem känns det som, halsen är skrovlig & hes.......


Bluttan blä.....



Ja det är bara fredagen kvar efter i dag, då jag slutar kl 13 tack & lov!!



Ha en bra dag.....


Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards