Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Pernilla - 2 februari 2009 17:05

Filmade Rocky &  Loke med mobilkameran när vi var ute nu, sicket tålamod han har Rocky, med den lille pirayan!!

Och Rocky är sååååå snäll...Precis som en hane ska vara mot valpar, kolla in Rex han sveper förbi och håller sig borta *LER*

Rocky har samma tålamod med Loke som han hade med Rex när han var liten & det har även Rex ärvt...






Av Pernilla - 2 februari 2009 11:19


Så har jag fått någon som roar sig med att sno andras namn och skriver i min blogg, det resulterar i att jag inte publicerar NÅGOT som är tyket skrivet!!


Men som sagt det kryper nog fram så småningom vem denna personen är......


Av Pernilla - 2 februari 2009 06:53

Ja nu är Loke anmäld till sin första utställning

(Om Annika kom till skott vill säga)


Sätila


Får kolla med henne sen när hon kommer & lämnar Lillprinsen, ska passa honom i dag när Annika jobbar & i morgon tar hon mina killar när jag jobbar kväll (Mile jobbar också kväll), himla bra när man kan turas om.


Det var länge sen jag jobbade kväll nu, jag börjar kl 16 & slutar kl 21, inte många timmar, men tyvärr så tar det lite tid att ta sig hem..


Tog en bild på Oskar Fredriks Kyrka häromdagen på jobbet

en otoligt vacker kyrka faktiskt!!

lägger in bilden längst ner.....



I dag ska Loke få besöka klubben för första gången, det är dax att introducera honom för den...


För ett år sen i min blogg

(Fortfarande aktuellt)


Fast detta med svans med svans har jag ändrat mig om!!

kan bara hålla med om att man inte ska bry sig om hunden har svans eller inte, om allt annat stämmer, och sen tror jag att en hel del genetiska sjukdomar följer med stubbsvansanlaget..

Men det är en HELT annan diskusstion....


Hoppas att alla får en bra dag......




Kram Nilla



(Den är tagen med mobilen....)





Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards