Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Pernilla - 5 februari 2009 05:37

 


NÄHÄ, INTE EN ENDA SOM KAN FÖRKLARA FÖR MIG VARFÖR MAN LYSER ÖGONEN PÅ VÄSTGÖTASPETSEN, DET VAR INTRESSANT!!




JOBBAR I DAG, VET ATT JAG HAR MYCKET PÅ JOBBET SÅ DET KÄNNS LITE SEGT ATT GE SIG I VÄG.

 VÅRAN GRUPP SKA SPLITTRAS, LINNESTADEN HAR BARA RÅD ATT HA 3 CHEFER & VI ÄR 4 GRUPPER, VARAV DET ENA ÄR ETT DEMENSTEAM, SÅ VI SKA SPLITTRAS & DELAS UPP PÅ 3.


DET KÄNNS INTE KUL, VI HAR JU JOBBAT IHOP RÄTT LÄNGE, NÅGRA AV OSS KOMMER ATT HAMNA I SAMMA GRUPP I ALLAFALL....


RESVÄGEN FÖR MIG TILL JOBBET BLIR INTE LÄNGRE, EN FÖRDEL ÄR ATT JAG SLIPPER BYTA BUSS, JAG KAN TA EN DIREKTBUSS OCH DET ÄR JU RÄTT SKÖNT.


SOM DET ÄR NU FÅR JAG GÖRA ETT BYTE I STAN..


HOPPAS ATT ALLA FÅR EN BRA DAG...


kRAMEN  NILLA




Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards