Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Pernilla - 12 februari 2009 05:51


Som det ser ut nu så blir det viltspår 18 April & vårpromenad 23 Maj



Datumen är preliminära, men för att kunna planera, så är det bra att ha ett datum att gå efter


Jag skulle tro att vi träffas runt kl 12 bägge gångerna, var det blir återkommer jag om!


Sen har jag tänkt att lägga in en dag då vi ska pröva på personsök!



21 maj är det rasspecial som jag tycker att ni ska anmäla till, DET är en upplevelse & den brukar alltid vara en kul & välplanerad utställning, det är en superchans att träffa massor av Västgötar med vidhängande ägare.....



Och går man i funderingar på att skaffa Västgötaspets så är det ett perfekt tillfälle att kolla in rasen!!


Ha en bra dag Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards