Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Pernilla - 28 februari 2009 16:32


Loke är en klippa, vad duktig han har varit i dag, så mycket hundar & en massa folk & väldigt trångt, alldeles för mycket folk på en liten yta!


Han kom på andra plats med Hp, dom hade slagit ihop valpklassen??

så han gick i mot en hane på 11 månader, inte riktigt rättvist kan ju jag tycka då!

kritiken var strålande...


"4 mån hanvalp,  vackert maskulint huvud & uttryck, mycket vackra mörka ögon. Bär sina öron fint. Utm Ö. linje välvinklad fram & bak, utm benstomme, bra tassar, rör sig med effektiva steg.

En lovande helhet!"


Kan inte bli så mycket bättre *Ler*


Det gick jätte bra för Mikaela på Sagogårdens Kennel

Hennes lilla Oxbergets Lovies blev Birvalp & Fixans Fröken Julie blev BimTik

Jag tror att lilla Lovise kommer att gå långt det var en mycket söt liten tik!


Tog lite bilder, som tyvärr inte blev så bra, men dom kommer snart i bloggen!!


Träffade på en heldel trevligt folk (som vanligt) Träffade även en trevlig god vän till Annika som är Vgs-Domare..


Karin & Erika tittade förbi & jag fick en glimt av nytillskottet Konrad

(Söt Bebis)


Karin skulle lämna över en löpande Saga till Erika.


Hoppas att alla har haft en bra dag!


Kram Nilla




Av Pernilla - 28 februari 2009 08:30

Under middagen blev jag visad ett oduktionspapper ang några hästar som det har talats om en hel del i Vgs-världen..


Obduktionen är utförd på ägarens begäran (Värt att notera)


Och jag kan meddela att obduktionen inte visade på några missförhållande!!


Det enda man kunde "racka" ner på var hovarna, dom var lite för långa & liite spruckna.....Men det kallar inte jag vanvård!


Hästarna var inte övergöda, men inte heller undernärda!


Jag kommer lägga ut obduktions protokollet här på min blogg, så fort det har blivit kopierat och skickats till mig!!


Jag har även förstått att mina aktiviteter sticker i ögonen på vissa, kan inte förstå varför, då det borde vara bra att man hittar på saker!


Och att jag under falsk förespegling skulle lansera dom som SKV- aktivitet!


SKULLE ALDRIG FALLA MIG!!


Varför ge kredit till någon annan, som jag har hittat på!!??


Sen vill jag påpeka att det var jag som startade VAV, det var jag som kom på att det skulle heta Västgötaspets aktiviteter i väst!

och det gjorde jag långt innan jag var med som kontaktperson i Skv, när jag gick ur så behöll jag MITT projekt!



I dag ska jag för övrigt i väg med min Bästa vän Annika & hennes två härliga grabbar på utställning!


Det ska bli kul...


Ha en bra dag...



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards