Alla inlägg under februari 2009

Av Pernilla - 22 februari 2009 15:22

Kolla in dessa vackra skärbrädor!!


En god vän till oss har beställt dom i från Makedonien & i går fick jag dom!


Han valde själv ut bilder som han tyckte var fina..




Vackra Gruffa kommer jag att ge till Heidi



Och vackra Moa kommer jag att ge till Lisbeth H


Dom på Rocky behåller jag själv, väntar på en med Rex på också!!


Visst är dom fina!


Man kan beställa med vilket motiv man vill, dom kostar 175kr/st


Av Pernilla - 22 februari 2009 10:31

I går var vi på besök hos goda vänner & jag fick några VÄLDIGT fina saker av herrn i huset!

Bilder kommer in under dagen, jag sitter vid Nikolas dator då han lånat med våran laptop hem till en kompis!


2 av dom kommer jag att ge bort i present, när ni ser bilderna kommer ni att förstå varför!

(Det har med Västgötaspets att göra i allafall *ler*)


Hoppas att alla får en bra dag!!


Kramen



Nilla

Av Pernilla - 20 februari 2009 22:05

Göteborgs stads start sida hittade jag denna fina bild!

Den är tagen på stora Amundön!


Visst ser det härligt ut?, ska nog förlägga någon av mina promenader där, har ju varit där förut och promenerat...


Ha en bra kväll..

Av Pernilla - 20 februari 2009 05:58

Inte fasen fick jag någon blogg skriven i går!!


Har ju ännu sämre tid på em/kvällen, så jag får nog allt tota i hop några rader på morgonen i allafall *ler*


Lisbeth H har börjat att skriva en deckare, jäkligt spännande & bra faktiskt, ni hittar den här

(Börja att läsa nerifrån)


I dag är det fredag 



Jag är ett stort fan av Mr Bean, finns nog ingen som jag kan skratta så gott åt, är det någon mer som diggar honom?



Hoppas att alla får en bra fredag......


Kramen Nilla

Av Pernilla - 18 februari 2009 18:27


ja i dag var det en hel del att göra på jobbet, många sjuka  

(Det är dessa tider nu)


har ätit en god middag, var lite lat & köpte färdig grillad kyckling

(Inte från ICA )


Hoppas att eran dag har varit bra!


Kram nilla

Av Pernilla - 18 februari 2009 05:57

I fortsättningen kommer jag att skriva blogg på eftermiddagen/kvällen. datan tar för mycket av min morgontid


Hoppas att alla får en bra dag!!


Av Pernilla - 17 februari 2009 18:30


Vilken otroligt vacker hund!!



Verkar finnas i många vackra färger...



Hur söt får man lov att vara??



Hmmmmmmm kanske skulle man..........Nääää...... eller????

Av Pernilla - 17 februari 2009 07:13

Så här trevligt hade vi sist det var viltspår! 


Ja i dag är jag ledig & jag ska ägna denna dag till hundarna!

Vi ska börja med en härlig långpromenad & avsluta med ett träningspass på klubben!


Funderar på att plocka fram lite agilitygrejer



Och kanske hinner jag med lite viltspår/eftersök på em, dax att skaka liv i kunskaperna


Jag kommer som sagt att ha ett personsök i juni/juli nån gång med där kommer jag att ta hjälp av Gittan som visar hur det ska gå till..


Gittan besitter en gedigen kunskap om det mesta, skönt att ha henne att fråga...


Ha en bra dag!!



Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards