Alla inlägg under mars 2009

Av Pernilla - 31 mars 2009 16:25

Till en fin valpkull!!



Kram Nilla


Av Pernilla - 31 mars 2009 13:50


Ja nu har jag vilat färdigt, ja jag har jobbar lite imellan också, jag har nu varit rökfri i 3 dagar nu, kämpigt som fan, mest jobbigt vid denna tiden faktiskt! Gubben min har också slutat, vi kämpar ihop & tuggar ihop


Vi får trampa bort dom extra kilona sen.....


Bilderna från festen kommer, har inte hunnit och sitta & fixa med det, men lugn, dom kommer....


Av Pernilla - 29 mars 2009 17:49

Ja jag har överlevt, men det är knappt, jag får återkomma med detaljer i morgon, då jag förhoppningsvis återfått mina krafter!


Jag/vi hade i allafall skitkul ända fram till halv sju i morse, då siste man gick hem!!


jag sov till 10, sen upp & städa & det har jag & Mile gjort i princip hela dagen!


men som sagt jag återkommer med detaljer & foto i morgon.....

ZZZZZZZZZZZZZZZZ

Av Pernilla - 28 mars 2009 07:46

NU är jag 40 år!!!!


Vilken jämn & bra siffra!


Jag har 40 aktiva år till!!


Och mina nästa 40 år ska jag leva fullt ut, jag ska sluta att röka i morgon, jag har bestämt att jag vill uppleva mina barnbarn som en frisk & pigg farmor!

Inte ett hostande åbäke som luktar skit!


I dag ska jag äta njuta & dricka, festen börjar kl 18 & slutar............................................
Typ  när siste man/kvinna går hem!!



I dag har SKV-årsmöte hoppas att dom kommer fram till något bra!

(Man kan ju alltid hoppas)


Hipp Hipp..

Ha en bra dag....

Av Pernilla - 26 mars 2009 07:25


Ja nu är det inte många dagar kvar tills jag fyller 40 år


Och stollarna på klubben ska ha Instruktörsmöte & vårstädning dagen efter


Kl 10 dessutom


Om du läser detta Gittan??!!

JAG KOMMER INTE!



I dag ska jag städa, i morgon frissan, handla & göra smörgåstårta!


Och på lördag FESTA!!


Ha en bra dag!


Vgs-Forum


Av Pernilla - 24 mars 2009 12:32


Ja nu är den beställd !


DET BLEV EN SPRILLANS NY..


Nu börjar den långa väntan.....Ca 5-6 veckor


Ha en bra dag alla!!


Nilla

Av Pernilla - 22 mars 2009 10:36


Ja första natten med gänget gick bra för Loke, inga problem för honom att sova ihop med grabbarna på nedervåningen, Loke är van att få sova hos matte i sängen & när hennes pojkar är hemma sover han i någon av deras sängar!


Jag körde våran vanliga rutin på kvällen, dom fick varsitt kex & jag sa natti natti & gick upp och la mig  


Inte ett pip eller att han vandrade utan han la sig till ro & somnade & snusade hela natten till kl halv åtta, då jag vaknade & släppte ut dom



Annika har börjat att klicka in Loke med stor framgång, det räcker med att säga Loke när man är ute, så kommer han som ett skott OAVSETT vad det är som har fångat hans uppmärksamhet

Han får sitt klick & belönningen


Att jag avänder namnet beror på att Rocky & Rex ska fatta att det inte är dom jag vill ska komma (och det fattar dom )


Hoppas att alla får en skön söndag!



Av Pernilla - 21 mars 2009 10:49


Solen skiner över Göteborg i dag (Sveriges framsida)


I går kväll var vi inne hos grannarna & fick en väldigt god middag!



Vi hade en super trevlig kväll...


Idag är jag bebisvakt till lille Loke & ska vara det tills i morgon, då matte är och förkovrar sig i Från Avelsplanering till 4 månaders valp!!


Alla 3 grabbarna kommer bra överens, det är verkligen tripp trapp & trull, vem som är vem det varierar


Hoppas att alla får en skön lördag!!


                                            Tjilevippen..

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards