Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Pernilla - 4 mars 2009 17:26

14 mars kl 12.00 tänkte jag att vi skulle träffas uppe i Svankällan för att prata om kommande aktiviteter, tycker att det är roligare & trevligare för alla om var & en får säga sitt!


Ta med fika & något varmt att sitta på, hundarna ska vara kopplade, då det råder koppeltvång.

ANMÄLAN

 pernilla.wester2@comhem.se


Nästa träff blir 18 april och då tänkte jag att vi skulle styra kosan till Tjolöholms slott, det finns jättefina stråk att vandra på!


Och 23 maj så tänkte jag att vi skulle ha en viltspårsdag!

(Återkommer med mer info om dessa dagar)


Väl mött...


Kram Nilla

Av Pernilla - 4 mars 2009 07:39



Vart tog dom måtten på Vgs vägen?

Hittade en bok från 1975 & där stog det att Västgötaspetsen fick vara 30-40 cm, varför sänkte man höjden på Vgs?


Är det någon som vet vem, för vad & varför??


Har hittat en del bilder & rent anatomiskt så ser ju dom som har lite längre ben bättre ut!

Det skulle vara riktigt intressant att få veta varför standarden ändrades & när?


*********************


Fick snabbt ett inlägg om att jag klagar & letar fel?

NEJ jag klagar inte & letar inte fel, jag frågar ju bara varför måtten på Vgs ändrades!

Och att fråga saker & ting kan aldrig vara fel..

Om man har något att dölja ja, då är det aldrig bekvämt med en massa frågor..


"Och till dig som skriver så länge du är anonym kommer jag INTE att publicera dina inlägg!"


Föresten det var 4 st Vättar på bilden!


Ha en bra dag...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards