Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Pernilla - 5 mars 2009 05:58


Jag har så många saker jag skulle vilja diskutera om Västgötaspetsen, men den öppenhet & viljan att prata om saker & ting som uppenmbart Colliefolket har, finns inte hos oss, man måste inte diskutera dåliga saker man kan prata om bra med. Men om det är något man tycker är galet eller om man undrar något, så blir folk som tillknäppta musslor, VARFÖR??


Vad är det som säger att det som man nu gör inom klubben är det bästa för Västgötaspetsen?


Visst man kan gå på årsmötet, men det RÄCKER inte att diskutera detta 1 gång om året, det ska ske fortlöpande & det ska gälla alla medlemar..


Tyvärr kan jag inte gå på årsmötet, har lite annat för mig just den dagen

(Fyller 40)


Men att våga öppet att diskutera olika saker kan aldrig vara fel, svansanlag, höjd längd, bredd, det vita, kullstorlekar, missbildningar & en massa annat!


Det gör ju att så många fler lär sig mer & det har ju rasen nytta av!!


Ja detta var lite tankar i från mig..


Kram/Nilla




Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards